Będziecie ocenieni jako cała grupa. Zwróćcie uwagę, że wasza współpraca jest równie istotna co zawartość merytoryczna strony WWW.
Początkowe 1 |
Rozwinięte 2 |
Zaawansowane 3 |
Wzorcowe 4 |
Pkt. | |
Zawartość merytoryczna (rozwinięcie tematu) | kilka istotnych informacji | przeważnie istotne informacje z dwóch aspektów | istotne informacje z każdego aspektu | istotne informacje i multimedia z każdego aspektu | 30 |
Kompozycja | wskazująca na podjęcie próby porządkowania myśli, na ogół spójna | uporządkowana wobec przyjętego kryterium, spójna | uporządkowana wobec przyjętego kryterium, spójna; graficzne wyodrębnienie głównych części |
podporządkowana zamysłowi funkcjonalnemu wobec tematu, spójna wewnętrznie,
przejrzysta i logiczna; pełna konsekwencja w układzie graficznym |
5 |
Język | na ogół komunikatywny mimo błędów składniowych, leksykalnych, fleksyjnych,
ortograficznych i interpunkcyjnych; dopuszczalne schematy językowe |
zgodny z zastosowaną formą wypowiedzi, na ogół jasny, komunikatywny; poprawna fleksja, w większości poprawne: składnia, słownictwo, frazeologia, ortografia (sporadyczne błędy) i interpunkcja; wystarczająca leksyka |
komunikatywny; poprawne: fleksja, składnia, słownictwo, frazeologia, w większości poprawne: ortografia (naruszenie normy w zakresie błędów drugorzędnych) i interpunkcja; urozmaicona leksyka |
jasny, żywy, swobodny, zgodny z zastosowaną formą wypowiedzi; poprawna, urozmaicona składnia, poprawne: fleksja, słownictwo, frazeologia, ortografia i interpunkcja |
15 |
Realizacja techniczna | czysty tekst jedynie z wyróżnieniem głównych części i podziałem na akapity | użycie podstawowych możliwości języka HTML | użycie zaawansowanych metod formatowania i organizacji dokumentu w HTML; określone kodowanie tekstu |
użycie zaawansowanych metod formatowania i organizacji dokumentu, także
spoza HTML; określone kodowanie tekstu |
20 |
Informacje wykonawcze | o autorach | o autorach i dacie realizacji | o autorach, dacie realizacji i źródłach użytych materiałów | 5 | |
Współpraca | efektywna aktywność tylko niektórych osób | aktywność całej grupy; niejednomyślna decyzja o zawartości strony |
wspólne ukończenie strony; ścisły podział odpowiedzialności i zakresów opracowania między uczniów |
wspólne ukończenie strony; kolektywna odpowiedzialność, każdy uczeń zaangażowany w każdy aspekt |
25 |